tirsdag 5. juli 2011

Den "O-Store" listen.

I en perfekt verden så hadde jeg klart og strikke alt jeg har lyst til for hele familien til høsten. Det er så klart helt umulig, men noe kan jeg alltids gjøre. Sparingen begynner etter ferie til så noe blir nok kjøpt inn.
Ser nesten ut som om jeg er den super egoisten siden jeg har mye mer enn de andre i familien på listen.. men saken er det at vinteren er en dårlig årstid for en frysepinn som meg.. kanskje den blir litt mer behagelig med noe varmt og hjemmelaget!

Myk Genser. Bildet er lånt fra Pickles.no

Meg selv: 
- Kosegenser.
- Ullgenser.
- Lange ullsokker.
- Ullsokker.
- Leggings.
- Pulsvarmere.
- Votter.
- Lue.
- Vridd hals.
- Lue.

Nøstebarn dress. Bildet er lånt fra Nøstebarn sine sider.

David: 
- 2 innegensere. - Første ferdig (link).
- 3 par ullsokker - Ferdig (link).
- Inne-ullbukse
- Ute ullbukse i marineblått
- 2 par votter
- Hals
- Heldress
- 2 vester - Første ferdig (link).
- Lue.
- tykk og god ullgenser.



Sofie: 
- Inne-genser - Ferdig (link).
- 3 kjoler - 1 Ferdig (link).
- Innebukse
- Heldress
- to-delt ullsett
- Hals
- 2 tykke luer. 
- 2 par votter. 
- Ullsokker. Ferdig (link).
- 2 Vester. Første ferdig (link).
-Tynn  Lue. Ferdig. (link).

Arne & Carlos lue.

Gubben: 
- Skjerf
- 2 luer
- Ullsokker


1 kommentar:

  1. LOVE the list ;) Mye fint du har fått ferdig og synes jeg!

    SvarSlett