mandag 6. februar 2012

Garn sa du?

Ser det er mange som viser sine fine innkjøp, så tenkte jeg skulle vise de siste ukenes innkjøp!


Her poserer de så fint for meg.
20 nøster marineblå karisma, 10 nøster Nepal. 39 nøster Safir, 4 nøster Hverdags og 6 nøster Babysilk.
Noen nøster kunne dessverre ikke stille opp på bilde, de er: 4 hesper 2 tråds Nøstebarn, 3 nøster Merino extra fine fra Drops og 1 nøste Incawool.
Har jeg glemt noen nå tro?

Familien og jeg har invadert svigermor for noen uker (måneder +++), nå skal vi prøve oss på oppussing. Om det blir et kjøkken og beboelig blir spennende og se. Regner med hobbyen må vike litt, men det kommer også an på hvor mye barnevakter vi får på kveldene ;)

Ikke så mye ferdig-stilt og vise, men to små søte luer er ferdige. Med blått er dobbel baby ull i 0 - 3 mnd, og minste er i alpakka i 0 - 2 mnd :)
Ble to for størrelsene mine blir aldri slik jeg tror, noen andre som har det problemet?

4 kommentarer:

  1. Å så mye herlig garn, nå kan du strikke masse fint! Søte luer, det er så koselig å strikke babyluer. Det er ikke disse størrelsene stemmer helt nei...

    SvarSlett
  2. Wow her var det mye garn......

    SvarSlett
  3. Joda, har strikket babyluer dobbelt opp jeg også ;)

    SvarSlett