mandag 23. januar 2012

Anbefaling og heiv meg på "bølgen"..

Fant en oppskrift som selv jeg kunne fullføre på et par dager. Og i tillegg er de brukbare, varme og veldig fine.
Sokker er ikke noe jeg er så veldig glad i og strikke, men føler at det er kanskje den beste gaven og gi. Så da ble det sokker da.

Oppskriften er Drops og garnet er Eskimo. Ikke så veldig slitesterkt, men funker som kosesokker! eller en kald natt? Jeg trenger i hvert fall slike til meg selv også.



Så ble det noen bomull pads også. Lettvinte og strikke og forhåpentligvis brukbare. Tanken som teller uansett ;)


Hun fikk en Norges pakke med diverse i, og disse tingene og halsen under var det som ble strikket i den.
Disse ble strikket i Paris, samme som kopp tuene jeg strikket for en tid tilbake siden. Er overrasket over hvor gode de er, og flere står på ønskelisten.
Kjøkkenet skal rives og et "nytt" skal inn, da trenger vel kjøkkenet noe nytt hjemme strikket også.
Spørs vel hvor mye en får gjort i renoveringen, barna og midlertidig bosted hos svigermor..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar