mandag 14. mars 2011

Vil-ikke vest.


En vest har blitt til, med mye om og men. Strikking, vrang mønsterstrikk og masking gikk som en lek. Men vrangborden rundt halsen ville ikke. For trang, for løs, wups der klipte jeg feil gitt. 
Men det ble en vest, om ikke perfekt. 
2 åringen ville ikke ha den på, men med en fruktyogurt var han overbevist, og jeg skal knipse noen bilder. 

Ja, jeg ser lyset David, jeg ser det hver gang :)


Sånn, bare spis litt, skal bare knipse litt "actionbilder"..

(moren min nevner noe med en smekke i bakgrunnen..)


"GRISA!".. Jeg ba vel om det?


Men har en smart liten gutt som fikser opp.


Flink.. Og vesten den ble helt grei den!
Spesielt med en liten vilter løpegutt ;)


Oppskriften fant jeg her. Strikket med samme pinne nr men med enkel Drops merino extra fine. Fikk brukt litt restegarn og størrelsen passet perfekt.

1 kommentar:

  1. Den ble skikkelig fin! -også så artig bildeserie av den unge håpefulle poden <3

    SvarSlett