onsdag 16. mars 2011

Symfonie Wood og første Pickles prosjekt.


SE hvar jeg fikk i posten i dag!!!
Harmony Wood Luksusgavesett og etui med strømpepinner. 
I settet er det vaiere i fire forskjellige størrelser, så nå har jeg de aller fleste størrelsene dekket i skikkelige pinner. Gleder meg så til å bruke dem! :) 
Ble bestilt i går formiddag og lå i postkassen i dag, så er fornøyd med Projo.no og deres service.

 Seks nøster fra Pickles dumpet i postkassen for en tid tilbake siden, og nå er det hespet opp og venter på min oppmerksomhet.
Lillesøster syntes det var gøy og hespe så hun er definitivt invitert på kake neste gang jeg trenger å nøste opp noe! :)

4 kommentarer:

  1. Ble bare litt misunnelig nå...
    Vil ha, vil ha!
    Enda et ønske som skrives på ønskelista til bursdagen min ;)
    Blir spennende å se hva du skal strikke for noe fint!

    SvarSlett
  2. Så fine strikkepinneetuier :o) Masse fint du strikker også ;o)
    Du spurte inne på bloggen min om oppskriften jeg har brukt på noen babysokker; jeg har brukt oppskrift fra pt design, heftet heter Baby nr. 14.

    SvarSlett
  3. stilig :) og for en service da, en dag levering er jo toppers :) Du er så flink også! :)

    Og du ?? en award venter deg på bloggen min :)))

    SvarSlett