torsdag 30. desember 2010

Luer til alle huer?

En liten stemme i huet mitt ropte plutselig på julaften, etter all stressstrikk var borte, at alle i familien måtte få luer strikket av meg.
Enda ei space invader lue ligger til tørk ved varmeovnen i dette øyeblikket. Til min kjære. Og på pinnene ble det lagt opp til ei ny lue. Mange kommer fra Arne og Carlos sitt lue hefte, men langt fra alle.


Har satt meg noen små mål og "regler" for 2011. Har strikket i overkant av et år, og har lært mye på nettet. I år vil jeg deffinitivt lære meg "magic loop".
Det er mange fine bilde og videoklipp alonger så kan ikke bli et stort problem..? Vil hjelpe sokkestrikkingen mye hvis begge to blir ferdige samtidig!
Og prøve å sette meg inn i engelske oppskrifter.. Thermis halsen er første på listen.


Vil gjerne strikke mer til barna også, så de blir nok hovedfokuset i år. Er mye større plagg som jeg har lyst, og har veldig mange bunter som ligger å venter i herlige farger! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar