onsdag 6. mars 2013

Det er jo en stund siden sist..


Lurer på om det er noe sånt som 6 - 7 måneder siden jeg skrev om mine strikkerier sist, men plutselig var lysten og tiden der og godt er det!
Mye har skjedd på denne tiden!
 Jeg har jo ikke fortalt om alle mine innkjøp for eksempel.
En haug med nydelige farger i Paris.. Kan jo gjette hva som kom ut av den haugen ;)



Den lokale Coop kjøkken og hjem gikk konkurs.. Jippiii!! og litt litt krise. Men halv pris? Dette rakk jeg og raske med meg rett før leggetid til kidsa.. Igjen, gjett gjerne, jeg hadde en plan. Delvis i det minste!

Det er jo en del andre ting jeg ikke har fått fortalt dere om heller.. Som Dorthe Skappel genseren, så klart har jeg jo strikka en slik en! Både liten og stor! Bilder kommer.


Men mest har det vært plikt strikk.. på en måte.. En del julegaver ble laget, og det var ikke bestandig av den morsomme typen.
På bilde skimter du også en av grunnene til mitt fravær fra noe av det jeg liker best.. Jeg har satt meg på skolebenken igjen, tre år skal det vare denne gangen. Vet ikke helt om jeg ville overlevd uten strikkinga under forelesningen og pausene gitt :)
I tillegg har vi klart og flytte, pusse opp, jeg har fiksa meg lappen og fiksa synet. Ingenting i veien for og se hva jeg holder på med i pene omgivelser, og kjøpe garn er plutselig bare en liten kjøretur unna! ;)


(Psssst! Matte er veldig lurt og ta dere, for guri hvor enkelt det er og lage egne oppskrifter og ikke minst bruke det garnet en lyster.. bare helt sånn plutselig!;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar