søndag 31. oktober 2010

Sparkebukse.



Denne sparkebuksen var noe av det første ferdige prosjektene jeg strikket. Den ble ferdig i februar i år, da var jeg gravid i fjerde måned og hadde nettopp gått til innjkøp av Myk Start boken.
Denne er fra boken, bare den er strikket i Inka Alpakka. Fikk hjelp til syingen da min ble litt fjasko og til å lage hemper.
Visste ikke kjønn så da ble den såklart brun! :)

Nå ligger Sofie ved siden av meg, og den passer den perfekt!
Hun lå i Frejkas pute til 3 måneder så var sikker på at hun hadde vokst ut av den, den var jo så liten? Men i mårrest måtte jeg nesten prøve den på. Finne ut av størrelsen så den kanskje kunne ha blitt en gave.

For tiden lages det julegaver og bursdagsgaver, har mange ufoer som kommer fram senere :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar