onsdag 2. februar 2011

Lang lue med dusk.

Denne lua fortjener et penere navn synes jeg. Var opprinnelig ment å være til meg, men ei dame som var på besøk ble forelska ved første blikk. Hennes farger og alt.


Så da gjorde vi en byttehandel. Hun fikk lua, og jeg fikk et englemaske sjal (eller er det kjærlighetsknuter?). Elsk! Ønsket meg et slikt lenge, men kan knapt ta i en heklekrok uten å ødelegge noe, så holder meg unna slikt.
Var med å velge farge og kvalitet og endte opp med en skjønn lilla farge i Drops sitt kitten mohair. Fargen er akkurat lik som på bildet.
Vanskelig å velge farge, siden det var SEKS forskjellige lillatoner.. hjelpe meg.. :)



2 kommentarer:

  1. KJempefin lue! De sjalene der er såååå fine så det var da ikke så verst et bytte ;) hihihi

    SvarSlett
  2. Kjempefin lue! Likte fargene :)

    SvarSlett