onsdag 12. januar 2011

Mykeste Myke jakke.

Denne jakken ble ferdig i Mai 2010, til lillesøster i magen. Kjempemorsomt prosjekt, og likte denne enkle måten å lage fletter på. Brukte av garn jeg hadde liggende, det gikk for det meste i drops sin merino ulla i fjor!
 Første jakkeprosjekt, veldig lærerikt, spesielt syingen.. Tok nesten like lang tid som å strikke hele jakken. Sånn er det å være perfeksjonist (bare når det gjelder strikkingen såklart;).
Jakken ble av ukjent størrelse, men nå når jeg har en liten modell å prøve på vil jeg si noe mellom 4 - 8 mnd.


Fargen på det øverste bildet stemmer mest. Oppskriften fant jeg i Myk Start boken. Veldig mange gode bruksplagg og enkle oppskrifter, det liker vi!


I øyeblikket har jeg to langdryge prosjekt gående, motivasjonen er litt borte siden jeg må nøste opp. Sitter og sikler etter nøstemaskin og garnvinde på nett.. kanskje til helga...? 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar