torsdag 25. november 2010

Søsken-monstre.

Blitt litt vel mange monstre her i det siste. Disse to er de to nyeste.
Ikke laget knæsj monstre før, men fikk frihet til å velge farger selv, og knæsj er alltid morsommere og holde på med! :)
Brukt dobbelt tråd Dale babyull, og tatt størrelsene litt etterhvert, siden jeg ikke hadde oppskrift tilgjengelig.

Har fått sett bilde av jenta med buksa på, kjempestas og gjorde det verdt det! 
I tillegg kom to av disse nøstebarn buksene tilbake i posten til barna mine (meg;). 
Storebror fikk blå og Lillesøster i lilla. Blåfargen var ikke helt lik på bilde, litt skuffende men likevel kjempefin!
Nå holder jeg på med prosjekt: juleklær. Det er stress strikking, og jeg kjenner jeg gleder meg til "deadlinen" er nådd, da får det bare bli som det blir!

1 kommentar:

  1. Hei.

    Har du strikket på frihånd, eller har du fått oppskriften et annet sted?

    SvarSlett